Cliëntservice

Heeft u vragen over zorg en diensten van Kennemerhart? Dan kunt u contact opnemen met onze cliëntservice.

De medewerkers van cliëntservice Kennemerhart helpen u graag als u vragen heeft of informatie wil op het gebied van wonen, zorg en welzijn voor ouderen in Zuid-Kennemerland.

Maakt u al gebruik van de zorg en diensten van Kennemerhart en heeft u vragen over de dienstverlening, de financiering en administratieve afhandeling? Belt u dan ook met de cliëntservice.  Wij helpen u graag verder.

Cliëntadvies

Als u inhoudelijke vragen heeft wordt u doorverbonden met een cliëntadviseur. De cliëntadviseur zoekt samen met u een passend antwoord op uw vraag. Hij of zij ondersteunt u bij het maken van een keuze uit het aanbod van zorg- en dienstverlening en financieringsvormen. De cliëntadviseur denkt met u mee over creatieve oplossingen, ook buiten het bestaande aanbod. De cliëntadviseur kan voor u bemiddelen en zorgen dat u bij de juiste hulpverlener of instantie terechtkomt. Zij kennen de sociale kaart en de mogelijkheden in uw buurt.

Zorg en diensten van Kennemerhart

De cliëntadviseur kan u informeren over wonen en verblijven in één van onze woonzorgcentra, de mogelijkheden van thuiszorg, het bezoeken van dag-  of ontmoetingscentra of de diensten van ons behandelcentrum. De cliëntadviseur kan ook vragen over de wachttijden van onze locaties en overige diensten beantwoorden. Ook kan de clientadviseur behulpzaam zijn bij het aanvragen van een indicatie. Als de cliëntadviseur u telefonisch onvoldoende op weg kan helpen, kan hij of zij een afspraak maken voor een vervolggesprek. Dat kan op één van onze locaties, maar ook bij u thuis.

Bereikbaarheid cliëntservice:
Op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur.

T: 023 5 214 214
E: clientservice@kennemerhart.nl 

Deel deze pagina: